Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Slitsam dag....

Av Anki - 19 maj 2012 19:21

Började fm med att demontera sängen. Och det var ingen lek vill jag påstå, fick använda mig av halva verktygslådan för att få isär den. Och så blev jag ju tvingad att sätta dit golvsocklarna som fattades.......Och de fick jag slipa och måla innan jag kan sätta dit dem. Det ska jag göra när jag har skrivit klart det här för jag tror att de har torkat nu. Sen skulle sängen paketeras och bäras upp på vinden i det andra huset. Och så skulle benen monteras på nysängen och så skulle jag bära in den till sovrummet. Själv så klart..     Trodde ryggen skulle gå av innan jag var klar med allt. Sen har jag kollat så att gräsklippare, motorsåg och trimmer funkar och fyllt bränsle m.m Fyllt upp hålen i gräsmattan som hundarna har grävt ( människofällor kallas det    ) Sen klippte faktiskt Jonas gräsmattan på översidan. När han skulle klippa nere vid vägen så körde han fast så vi hade lite bestyr innan ha kom loss och sen började det regna igen så klart   .Orkade inte med nån matlagning så blev pizza á la Dunya till middag idag och så hade jag planerat att koppla av med Melodifestivalen. Men den är ju nästa helg....tror jag     . Have a nice saturday   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Av Anki - Lördag 13 april 13:29


 

Av Anki - Torsdag 11 april 19:59

Vem/vad  det är som håller dig i ett järngrepp?? Vill åka bort nånstans........... ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards