Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Anki - 17 maj 2012 23:59

Ja det verkar ju som om jag inte behöver nån dubbelsäng så nu åker den ut. Och man kan ju ligga två i en smalare säng också eller hur? På höjden   !! Smilade lite med X-et och fick ta en som han hade köpt till lägenheten till Jonas, helt oanvänd. Ska åka och införskaffa ben i morrn bara. Undra vad Smulan säger, som har haft en hel säng för sig själv.... Jag ska ju uppöver byn på lite party i morrn så då skulle Benny hämta killarna och de ska grilla och umgås lite. Skönt att inte behöva fixa mat åt dem utan bara ägna mig åt mina egna utsvävningar. Pumpa cykeln m.m

Av Anki - 17 maj 2012 00:32

Jonas försökte finta mamsen idag och lyckades nästan. Han sa att de hade mösspåtagning som en kul grej idag...Men så hörde jag på radion att de skulle vara på torget kl 15:00. Japp, då hinner jag ju in tänkte jag....och det gjorde jag också. Jösses vad många vita mössor och glada ungdomar det var på torget. Och jag hade allvarliga problem med tårarna som inte ville stanna kvar innanför ögonlocken  Kameran hade jag med mig så klart och när de började nedräkningen för att släppa alla hundratals blågula ballonger till väders så gjorde jag mig beredd och filmade......trodde jag....men jag glömde att ändra till videoinspelning   Det var SÅ HÄFTIGT !!!! Och det missade jag..... Men jag gör om det nästa år när Pontus tar studenten  . Jag kommer att gråta floder 8/6 när de går ut på riktigt på trappan. Måste fixa skylten och maten nu, och så ska han ha kläder och skor.... Och så fick vi erbjudande från Charm på studenttårta. Tur att jag fick avbrottsersättningen av Eon nu som täpper igen hålen. Älskade ungar nu är ni snart vuxna alla tre...........Och jag är fortfarande 40???????   På fredag ska jag på grillfest och då blir det sol och värme hela dan      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards