Direktlänk till inlägg 6 november 2017

Ett år visare

Av Anki - 6 november 2017 00:18

Igår var vi till Lillen och Helene och åt en massa godsaker eftersom hon också fyllde år 5/11. Sen hem och hade det himla trevligt   Snällaste Biggan fixar djuren. Åkte hem i förmiddags och gjorde smörgåstårta och en Williamtårta, bar in ved, eldade och städade. Sen droppade alla in. Sundin och Micke först, Jonas och Emma, Mia, Hasse, Tove, Mira, Pontus, Ida, Lena, Benny, Biggan och till sist Åsa och Tomas. Japp fullt hus men himla trevligt. Lite stök när Biggan skulle hem då hon fastnade på stubben i backen med bilen....   Men med lite bra grejer och händiga män så fixade det sig och hon kunde åka hem till Sandra. Pratade med   och plockade ur diskmaskinen. Och fick jättefina sms av mina barn som tycker att HAN är jättetrevlig och Mia skrev att han ju ser himla bra ut också   Det var ju första gången min familj och mina barn fick träffa love of my life. Men sen brakade det löst.........Skriver inte vad men såå trist......märkligt hur bitter man kan bli......och jag tänker inte bli ledsen utan ignorerar.....eller funderar hela natten.


Och nu ska jag sooooova.....hoppas jag   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Söndag 28 april 18:44


 

Av Anki - Söndag 28 april 18:36


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards