Direktlänk till inlägg 3 november 2017

Solen tittade fram

Av Anki - 3 november 2017 00:24

Japp, det gjorde den när jag var och vävde. Och då var det riktigt irriterande då den lyste in genom fönstret utan rullgardin så jag inte såg vad jag gjorde. Men hittade en grej som jag hängde för fönstret så jag kunde väva så långt som jag hade bestämt. Rita åkte när jag kom så jag var ensam däruppe idag. Fick ett sms/tfn-samtal av en nyfiken kompis i dag som jag saknat. Men nu kör vi på igen. Kanske en prommis på lördag med tjatter   

Målningen som jag hade tänkt skulle vara klar på söndag, får jag nog vara nöjd om det är klart till advent.....I morgon MÅSTE jag baka det jag skulle göra eftersom lördagen är fulltecknad. Antar att jag blir tillfrågad om travjobb på lördag men det har jag inte tid med. Får inte toffla då som Jonas säger att jag alltid gör.....

Var utsocknes ikv också    Skulle köpa hundmat men den var slut i dag också?? Så det får bli en repa till BC i morrn på dagen. När jag åkte hem så blev det en grisnit i Lunde, tur att det inte var halt. Såå nära att jag klippte ett rådjur! Fy fan vad rädd jag blev, trodde att hjärtat skulle stanna....Nu har jag eldat och kör fläkten en stund innan det blir kväll, trött som en gnu.....  MEN.....det är fullmåne......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards