Alla inlägg den 25 december 2017

Av Anki - 25 december 2017 21:12

Fick ett par hemstickade sockar av Lena i julklapp. Hon har klippt fåren, tvättat och kardat ullen, spunnit garnet....och stickat sockarna. Det tycker jag är såå häftigt !! Klappar givna med hjärtat eller?

Känner mig nöjd när jag stickar sockar på köpegarn jag   

Av Anki - 25 december 2017 16:12

Ja det var lite stök innan jag blev klar. Fick en snabbvisit av Acke och Maria också som önskade God Jul. 

Sen droppade de in en efter en. Jonas, Agda, fam Stiernström/Åhlund och sist fam Westerberg. När Agda kom så sa både han och Jonas att det var kolsvart i hela huset hos Biggan, och att Eon var där. Så jag ringde till henne och frågade vad som hänt. Hon visste inte, Eon hade inget fel på ledningen in från stolpen men hela huset var kolsvart. Och nu var hon på väg till mamma i Indal. Men eftersom jag hade två elektriker hemma hos mig och jag har nyckel till huset så löste det sig. Hasse hade jobb-bilen så Lena och han åkte bort och fixade biffen lätt som en plätt. 

Vi åt julmat och delade ut julklapparna. Tove hade med sill från Villa Marieberg där hon jobbar. Lite lyxigt eller hur? Vi är nog en konstig familj vi.....Jag, barn, barnbarn, måg, min nya kärlek, X-et och hans "fru", hundar i olika storlekar och en katt.....Men jag tror att alla hade trevligt. 

Mira hade fått en 360 VR-kamera av Jonas och Emma som jag fick testa. Skitläskigt !! Monster och hajar m.m som är så jävulskt verkligt så att det inte går att beskriva. Jonas låg på golvet och skrattade en sväng   

Knäppte några kort på barn och barnbarn men Jonas var så upptagen av kameran och sen glömde jag att fota honom.....

   

Älskar er   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards