Alla inlägg den 14 december 2017

Av Anki - 14 december 2017 14:03

Ja jag sökte efter datumet då jag var till akuten med Bakers-cystan och fastnade.....Läste från 29/12 -12 och hela 2013. 

Fnissar för mig själv. Truligt var det nog ibland men en del tok oxå. Cykla till Birsta och påskhandla??  Jagade Lady efter vägen med visselpipa och iklädd moonboots och morgonrock ( det skulle    ha sett......) Skoteråkning, förlust av valp, biljävel, handledsjävel, tandläkarjävel m.m.  Jag kunde bara inte sluta att läsa, jag äär nog lite knäpp jag....  


Nu ska jag hämta lite ved om inte knät säger ifrån........

Av Anki - 14 december 2017 13:07

Det är vackert med snö när man bara behöver titta på den.....Nu har jag snart ont överallt. Ryggen, axlarna och ena knävecket. Hoppas att det inte blir en Bakers cysta för då blir jag hysterisk, den gör så ont så att det inte ens går att beskriva.....Hämtade en kasse ved och så lyckades jag äntligen lyfta upp storsäcken så pass högt så att jag kunde få ur veden ur den. Lite kaffe och en macka så kan jag riva lite tapeter.........Är ju bra att hoppa upp och ner från en stol när knäna redan är överansträngda    

 


Av Anki - 14 december 2017 09:51

Idag hade jag ingen lust att skotta snö men så får det nog bli ändå. Få se hur armarna orkar i dag då.......

Men frisk luft och ett träningspass blir det ju......gratis   

Hansa ringde nyss och hade hämtat min fjäder. Han hade nog hittat en rörbit till avgasröret också. Så det blir väl en kväll/em i hans garage nåt framöver igen. Måste sätta i kupévärmaren och tina av Volvon lite, och ställa in den i garaget så att den inte är alldeles isig när jag ska dit.

Nu ska jag göra den nya senapen, spännande. Mortlade senapskorn och mätte upp alla ingredienser i går kväll men orkade inte koka den, så det ska jag göra nu.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards