Alla inlägg den 3 december 2017

Av Anki - 3 december 2017 23:40

Glad julmusik, man blir på bra humör 

Av Anki - 3 december 2017 21:48

I går hände något konstigt med min mobil men jag ignorerade det och kollade inget mer förrän i dag då jag kommit hem. Då hade jag missade samtal från Washington och meddelande från Google att någon med Ip-adress i Sthlm kommit över mitt lösenord. Pratade med Jonas som sa att jag måste byta på studs, eftersom det är program som söker miljoner ord på kort tid och snabbt som ögat kapar de alla konton jag har inklusive betalkonton. 

Himla tur att Pontus var kvar som hjälpte mig eftersom det till slut gick runt i huvudet på mig.......Men nu är det väl fixat då. 

Sen käkade vi innan jag skjutsade hem honom till västra. Måste nog höra med Hansa om jag kan få köra upp bilen i lyften nån dag och kolla avgassystemet på Volvon. 

Nu ska jag elda lite och kolla på Så mycket bättre......kanske....eller så inte...    

Av Anki - 3 december 2017 15:03

 

Lite datorabstinens då....Måste ta med mig plattan när jag åker iväg. Men i fredags så åkte vi iväg till Hudik iaf och firmafest med Staffare. Checkade först in på hotell Strandpiren och sen var det julbord och underhållning på/i Parkhyddan. Himla trevligt var det och trevliga människor. Hemöver på lördag och sen var vi i Timrå. Jag var in till Birsta en sväng och köpte present åt Tove m.m Hon fyllde ju 19 när de var i Egypten,  och Mia fyllde 43. Och jag som bara är 57......Hm ???? Åt på Pizza Hut och var till Joel och Malin och två goproppar i Bergeforsen och fikade på kvällen. Pontus var hemma med djuren hela helgen, så jag kunde slappna av. Behändigt när nån eldar då jag är borta också.....Skulle vilja sälja huset helst men det funkar inte riktigt än på ett tag.

När jag var på väg hem förut så var jag runt i Birsta och kollade efter en plastgran. Men de kostar mellan 800-1000 kronor

så det får nog bli en "levande", hemsläpad från skogen. Ska ut i skogen i morrn och kolla vad jag hittar. Men känner mig inte motiverad.....

Träffade Janne och Ingela Andersson på Bauhaus oxå, Ingela berättade stolt att de blivit farmor och farfar. Men det visste jag ju redan eftersom Dennis inte jobbade när jag besiktade bilen. Hon hade bråttom för hon skulle hem och vara barnvakt. 

Igår när vi åt så fick jag ett konstigt sms att någon försökt att ta sig in på mitt konto. Sen idag när jag kom hem så såg jag att jag hade fått ett tfn-samtal från Washington den tiden också??

Ska skjutsa hem Pontus till Västmarken sen och tar väl en fika där. 


  



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards