Alla inlägg den 19 december 2017

Av Anki - 19 december 2017 23:52

Jajamen, ikväll så har jag och katten klätt granen. Bild i morgon. Och jag gillar inte ljusslingan som jag köpt, är ju gammeldags jag och tycker att det är vackrare med ljus. Men nu sitter slingan i granen och så får det bli....i år. Nästa år vet jag inte ens om jag firar jul.........lite less just nu......

Av Anki - 19 december 2017 20:32

Fick ju ett presentkort av Andersson på en timmes thai-massage i Haga. Så klockan 16 i em hade jag en tid bokad. Vet inte riktigt vad jag ska säga men nu efteråt så känns det ju bra. Hon frågade om jag tränar mycket eftersom jag har så mycket spända/överansträngda muskler. Njae svarade jag, bara vedhantering, snöskottning och målning av väggar.

Hon masserade varenda del av kroppen förutom biten från brösten och ner till edselgrillen....  Och det gjorde ONT !!

Till och med armarna och under fötterna knådade hon. Och jag kände hur muskler och senknutar liksom spratt omkring inne i kroppen. Ryggen stod hon på ett tag men det var nog det som gjorde minst ont. 

Men om jag hade haft råd så skulle jag nog göra om det eftersom det känns sjukt bra nu efteråt. En annorlunda och jobbig upplevelse som efteråt blev en positiv sådan. 

      

Av Anki - 19 december 2017 14:31

Har ju en hörsnäcka till mobilen som lever ett eget liv. Den bestämmer om jag ska svara eller inte. Och den svarar även när jag inte ens är i närheten av mobilen. 

Var ju ute förut och grejade. Såg att Kerstin åkte förbi och saktade in, men hon tutade och fortsatte. Sen när jag kom in så hade jag en massa sms från henne. Hon frågade vad jag pysslade med....svarar och sen pratar inte?? Jag har till och med tutat med en båttuta skrev hon..HÖR DU INGET !!!! Och när jag kom in så såg jag precis då att telefonen lyste och hann svara. Då hade snäckan svarat själv igen utan att jag var inne. Men då hann jag och kunde förklara saken   Skulle ju byta den igår när jag var till stan, men då hade jag glömt att ta med laddkabeln....  

Av Anki - 19 december 2017 13:24

Fick främmande av Andersson idag. Bjöd på fika och så fick jag hjälp med att kapa och fixa till granen. Så nu står den inne i vardagsrummet i sin fot och acklimatiserar sig. Suveränt när nån håller i granen och man kan ligga på golvet och skruva fast den rakt i lugn och ro. Funderar på ljusslingan jag köpte i går. Tolv meter känns långt, tror att jag ska kolla det innan jag åker till stan om jag måste byta.....Fick ett presentkort på thaimassage som jag ska åka och utnyttja i eftermiddag. Gruvar mig lite då jag var med Pontus en gång på sån, och han sov i ett dygn efteråt . Det har inte jag tid med nu   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards