Alla inlägg den 21 december 2017

Av Anki - 21 december 2017 17:29

Ja nu är Jonas friserad inför helgerna. Han hade så bråttom eftersom Emma var tvungen att jobba så han skulle hämta upp henne, och så skulle de åka och hämta en matkasse. 

Men jag har i alla fall gjort sill, strömming och revben klara. Nu ska jag åka till   en sväng och när jag kommer hem ska jag göra färskost och en strömmingslåda. Nätterna före jul är lååånga.....Pöss   

Av Anki - 21 december 2017 10:02

Färgat håret och så ska jag vara taxi en sväng ner till kyrkan och Ica. Sen hem och lägga in sill och steka strömmingen som också ska läggas in. Steka revbensspjäll och fixa mat tills Jonas och Emma kommer. Och så klart bära lite ved.....Skulle behöva ta en prommis med Lady också, nu var det länge sen det blev nån långprommis.

Sen får vi se vad klockan blir, kanske det blir en sväng till grannsockna och kramas lite också   

Av Anki - 21 december 2017 00:49

 

Av Anki - 21 december 2017 00:01

Ja det var jag ikväll (igår). Ibland är det jobbigt med ensamheten.....Så jag gjorde en laddning lussebullar och åkte neröver. Först till Ica och sen till Pontus i Västmarken. Lena undrade om jag hade ätit....och det hade jag ju inte. Så jag fick mat och sen blev det kaffe med lussebullar. 

När jag var där så fick jag ett tfn-samtal att jag kunde hämta färsk mjölk. Så jag var bara hem med matkassen och sen åkte jag "bortibyn" och hämtade 10 liter mjölk, som jag ska göra färskost och rörost av. 

Många jobbiga tankar nu men väl hemma igen så ringer ju den stora kärleken   och då förtränger jag all skit. I morrn kommer Jonas och Emma efter jobbet. Jonas har bokat klippning och så äter de hos mig. 


   



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards