Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Städdag

Av Anki - 19 mars 2012 23:10

Nackdelen med att våren knackar på och solen börjar leta sig inomhus, är ju att det ser ut som om man inte har städat på hela vintern....Dammigt och smutsiga fönster m.m Så i dag blev det en städdag. Passade på att röja lite i killarnas rum också när de var på skolan. Och så var jag en sväng till Inger och Kjell och fikade och surrade bort en timme. Ringde om byte av vattenpumpen och kamremmen i bilen också, han skulle ringa upp mig men det glömde han nog bort så jag får göra ett nytt försök i morgon. Sen framåt kvällen så var det träning och det känns så motigt att måsta åka iväg till stan klockan nio på kvällen. Men precis när vi skulle åka så kom Vicke och hämtade grabbarna för han var hemma hos mamma. Underbart !!! Smulan var ut i morse och kom inrusande efter en stund, livrädd för något. Sen har hon vägrat att gå ut. Undra om grävlingarna börjar vakna? Och så hann jag ju med en prommis uppöver också. Det sprang en hare över vägen alldeles framför oss men Smilla missade den    I morrn är det tandläkarbesök på agendan och så blir det ett träningspass på Esters igen. Snart 8000 besökare till bloggen på lite drygt ett år. Då blir det nog champagne     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Söndag 28 april 18:47

Som bara susar förbi som vanligt. I går lite annorlunda med barnkalas. Och när vi sen satt på restaurang RS i på skönsmon och väntade på maten, så kom Pontus och Camilla och småtjejerna och gled förbi i hans bil. De skulle på ett barnkalas med några ...

Av Anki - Söndag 28 april 18:44


 

Av Anki - Söndag 28 april 18:36


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards