Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Anki - 6 mars 2012 22:57

Älskar att vakna av solen !! Pysslade lite inne, bar in ved,gick en prommis och sen var jag till Inger och hämtade nyckeln till vävstugan. Surrade lite så klart och tittade på en del hennes vävalster. Åhhh vad mycket hon har vävt !! Sen for jag till vävstugan och började väva. Men jag fick ringa till Ulla som kom och hjälpte mig eftersom det var en tråd i varpen som följde med. Hon visade mig hur man tvinnar fransen på plädarna. Jag längtar tills jag får väva en pläd....Kändes lite motigt att åka hem och fixa middag   Men det kommer ju en dag i morrn också.

Nu är det nästan klart med vår kryssning, det har varit fullbokat men det verkar lösa sig ändå. Hoppas att jag vinner på trav eller nåt så att jag har råd...

I morrn är det träning på Västhagen 21:00 och då funderade jag på att träna själv på Esters. Men naturligtvis så blir jag toksnorig igen och nyser var tionde minut....Tror att min kropp är livrädd att jag ska börja plåga den   Jag var på genomgången av redskap m.m i går, betalade medlemsskap och testade lite och det verkar såå kul. Dessutom så får man hjälp personligt träningsprogram. Fick dessutom ett kort där jag kan ta med en kompis som får träna gratis 12 ggr!!

Aaatchoo prooosit....!!!

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards