Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Anki - 26 mars 2012 00:41

For iväg och parade på fm. När jag kom hem skulle jag köra en maskin tvätt. Hade tvättat Pontus arbetskläder i går kväll. Innan jag lade in dem i tvättmaskinen så frågade jag om han hade tömt fickorna. Jaadå fick jag till svar och det litade jag på. Och det hände inget då heller konstigt nog. Men idag när maskinen skulle centrifugera så blev det ett helvetiskt liv. Jag stannade maskinen och tog ur tvätten..tvättmaskinen var full med spik !! En spik satt fast men lossnade och försvann ner under trumman och nu verkar en funka...Sen så tog jag Smilla och gick en prommis. När vi kom hem var hon ute och strosade omkring medans jag grejade i det andra huset- Plötsligt ser jag Tage oxå och får panik. Höll på att slå ihjäl mig innan jag kommer nerför trappen och vrålar Taaaaggeee !! Då har Jonas varit ute och glömt låsa dörren....som kåt-Olle öppnar i ett nafs och rusar ut såklart. Nära ögat....puh ! Senare på kvällen så ringer en människa som får mig riktigt ur balans. En väninna till en valpköpare som påstår att jag ska betala en operation som har utförts. Att jag som uppfödare har skyldighet att betala när hennes försäkringsbolag vägrar ersätta kostnaderna. Det är drygt 20 000 kronor vi pratar om här. Så i morgon (idag) blir det att ringa försäkringsbolag och inblandade veterinärer och kanske SKK:s juristavdelning också.  Nattinatti     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards