Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Anki - 4 mars 2012 23:35

Har varit sjuk i 10 dagar nu när jag äntligen hade bestämt mig för att börja träna. Började att känna mig hyfsad.....men blåsning Märta   Nu börjar näsan rinna och jag nyser och har ont i halsen. Meen ska det inte sluta nån gång...Ska i alla fall trotsa alla naturlagar och åka in i morrn kväll och prova lite. Man behöver ju inte köra så att hjärtat stannar....Och så ska jag åka upp och väva på förmiddan en stund. I dag så bytte jag sängkläder och jag har väl aldrig förut blivit glad när jag sett att lakanen har börjat rämna. För nu blir det ämne till mattrasor, YIPPIE !! Skulle se Wallander förut men det var ju fotboll så jag fick spela in. Tror att jag ska sätta mig och titta nu för sova det kan jag inte ändå   

Av Anki - 4 mars 2012 21:01

Fixade och donade lite på fm. Man får massor med positiv energi av solen. Jag skulle få hjälp att fixa bromsen på skotern idag så man törs åka på den, men det blev inte så. Men det går ju fler tåg. Smilla och jag vandrade uppöver backarna i solskenet i stället. Jag vill så mycket men kroppen orkar inte än, jäkla flunsa. När jag hade kommit några km så började jag fundera om jag skulle orka gå tillbaka hem igen. Men det är klart att jag gjorde. När vi var på hemväg så ringde H-O. Då hade han varit förbi ändå och jag var inte hemma....Då åkte jag ner till ICA i stället och när jag var där så ringde mr X och frågade om vi ville åka och äta pizza. Så då fick de åka och hämta killarna hemma och jag stannade i Matfors och väntade. Så i morrn blir det lax till måndagsmiddag.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards