Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Anki - 11 mars 2012 11:55

Ja nu är det över för den här gången. Synd att det skulle ta två matcher för vissa av killarna att inse att fotboll är ett lagspel. Det är ett bra gäng som var för sig är jätteduktiga fotbollsspelare men samspelet saknas. Några har svårt släppa boll  utan ska dribbla och försöka att göra allt ensam. Den tredje matchen i går så var det ett helt nytt lag som spelade och det var så kul att se på. Alla rullade boll, passade och pratade med varandra. Och framför allt backade hem och hjälpte målis och inte lämnade honom ensam med två anfallare hela tiden. I dag blev det 0-1 förlust mot Sidsjö-Böle p.g.a en backmiss och det var ju synd när de äntligen hade fått till spelet. Sidsjö hade nog inte riktigt förväntat sig det motståndet som Hasselkillarna bjöd dem på.  Hoppas att alla fortsätter och tränar ihop sig så har nog Hassel ett bra lag kommande säsong. Önskar att Pontus kunde få riktig målvaktsträning eftersom han definitivt har talang........ . Nu funderar jag på att ta en prommis så att man får nån frisk luft denna helg. I går mitt på dagen när jag åkte hem och rastade hundarna så sken solen och det var jättehärligt väder. En timme senare när jag åkte tillbaks till Nordic så spöregnade det....     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards