Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Anki - 14 mars 2012 22:45

Ja i dag så var jag på ett möte som jag håller hemligt ett tag och berättar om  senare. Efter det så var jag som sagt på mitt första träningspass på Esters. Jag tyckte det var jätteskojigt. Crosstrainern var inte alls så jobbig som jag hade föreställt mig. Sen körde jag igenom redskapen men tog det rätt så lugnt så att kroppen skulle hålla ihop. Ska ta en sväng i morrn också   . Då tror jag att jag ska be om hjälp med ett individuellt program. Sen plockade jag upp killarna och så var vi till Birsta och köpte present till Mira-Pira och så intog vi middagen på "Donken". En snabbis till Röda näsan också..

När vi ätit så åkte vi raka vägen till Tegelbruket och grattade mormors lillapa. Huga, hon är storjänta nu 8 år. Doris blev sugen på älgkött idag så hon hade fastnat i rävfällan....Vi åkte ganska tidigt eftersom de inte hade hunnit äta när vi kom dit. Och när vi kom hem så for jag och vävde en stund. Tills det tog slut på inslaget....Ringde Ulla när jag kom hem så jag fick veta vad jag skulle göra. Kram och god natt   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards