Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Anki - 22 mars 2012 16:41

Idag blev det joggingskorna på prommisen. Jisses vad lätta fötterna blev när man inte klampar omkring i vinterkängor. Sen kom Pontus hem och talade om att han har fått APU på Norells i Njurunda   Det är ju ett jättebra ställe så att så långt är ju allt ok. Men hur f-n ska han komma dit till sju på morgonen. Inte har jag råd att åka fram och åter till Njurunda två ggr om dagen och bussar går det ju inga......Måste försöka lösa det på något vis, men hur?

Sen körde vi undan skotern och det är väl lika bra att den står på logen för jag får inte igång den ändå. Har inte kunnat åka en endaste gång på den eftersom den är så svårstartad, och sen är det ingen broms på den heller. Så jag måste be nån om hjälp med den i sommar......

Skulle behöva en travvinst eller nåt nu för nu är det tufft ett tag. Kul med läkaren som svarade på frågan i ST i går om han använde bilen mindre när bränslet blivit så dyrt. Han tyckte det var bra att bensinen var dyr så att folk inte kör så mycket.... Tänk att det finns välutbildade människor som inte förstår att inte alla människor bor i stan med gångavstånd till allt. Och att bussarna på landet inte går varja halvtimme......Ja,ja jag vet att jag är irriterad nu....men det går över. Tror jag   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards