Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Anki - 23 mars 2012 20:25

Dagen bara svischade iväg. Först skulle jag hämta Pontus verktygslåda på Västermalm (som tog upp nästan hela baksätet) eftersom  han ska ha den på APU:n de kommande åtta veckorna. Men när jag kom dit så kunde han inte komma ut så då åkte jag en sväng till Birsta. Sen tillbaks till V-malm och vidare till City-Gross. Där träffade jag bästaste Christa, Åsa , Tomas, Peter, Marielle och såklart goproppen Danielle. Skulle lägga in en bild men det blev nåt fel så den tog upp hela sidan :-) Sen fortsatte jag till mitt nya favvo-ställe Esters. Allting är jättetungt nu och det tar hårt på psyket och humöret, men när jag lägger mig på massagen där då glömmer jag allt otrevligt och mår bara bäst. Och på nåt konstigt vis så mår kroppen bra av att få jobba.....I morrn så måste jag nog åka iväg och para och sen ska jag försöka att hinna hem och svida om och vidare på 50-årskalas....Trevlig helg alla därute     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards