Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Anki - 3 mars 2012 00:45

Natten mot fredag var ingen höjdare. Jag hostade, grät, och hade svårt att andas. Jonas ville att jag skulle åka till sjukhuset men jag tjurade på och till slut så somnade jag nån timme. Sen skjutsade jag Andersson till Töva där han hade lämnat bilen. For vidare till Birsta och Willys och en sväng till apotek röda näsan. Var in och kollade DollarStore och tycker inte att det var nån höjdare. Hem och fixa middag och så ville Fred bjuda på kaffe med semla så jag var upp en sväng på kvällskvisten.

Senare när jag satt vid datorn så kom vargfrossan (lite men bara lite hysteriskt) Jag hörde nåt ljud ute och såg i ögonvrån bakom källarkullen mot vägen någonting som rörde sig. Först så trodde jag att träden spelade mig ett spratt men nix det var nåt därute och var väldigt nära att få hjärtstillestånd tror jag. Jag ropade på Jonas för att ha nån som kunde intyga vad jag ev skulle få se........Och så kom räven lufsande     Mitt hjärta bankade så jag trodde att det skulle stanna men glad att det bara var räven iaf. Det finns varg, björn, järv, lodjur m.m ute i skogen och jag tror att det är lika bra att man inte blir upplyst om var de befinner sig. Då mår alla bäst, både människor och djur. Kram och godnatt från skogshäxan   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards