Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Anki - 17 mars 2012 20:13

Åkte ner och tvättade bilen idag, tog en guldtvätt. Sen tog jag en sväng till Birsta och köpte hundmat m.m Åhhh vad kul det var med nytvättad bil...  Och därute var det mycket folk och lite parkeringar lediga. Åtminstone när man är lat och vill ha en nästan vid ingången   . Men till slut så var det en som höll på att pallra sig därifrån så jag väntade och blinkade att jag skulle köra in. Men han kör ut åt mitt håll så jag får backa lite.....och då kommer en gubbjävel från andra hållet och svischar in. Jag tutar och visar att jag har stått och väntat men han pekar att jag får väl ta en annan plats. Killen i bilen bakom mig bara skakar på huvudet. Och DÅ kom surAnki fram kan jag bara säga. Tänker inte skriva vad jag gjorde . Och det var MYCKET nära att jag gick fram till fanskapet och sa vad jag tyckte om hans sätt men behärskade mig enormt. Tror jag var irriterad en halvtimme efteråt   Och så säger de att ungdomar inte har trafikvett !!

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards