Alla inlägg den 28 juli 2021

Av Anki - 28 juli 2021 20:48

Kalle Eriksson skulle hämta mig klockan sex så jag stod redo när han kom. När vi kom upp så kom Gabbis och frågade om hon skulle hämta hamburgare m tillbehör åt mig. Och det tackade jag ju ja till. Träffade många gamla kändisar. Himla kul att träffa både Caroline och Madde. Båda två strålade lite extra av spirande kärlek   Träffade Kicki, som presenterade sin pappa. Han surrade som om vi känt varandra längre. Plus lite andra glada människor. Man får liksom lite extra boost när man pratar med folk som inte ser snett på en utan bara är trevliga. Bra musik var det också. En tremänning till Kicki och hennes kille/gubbe som spelade och sjöng. Och till sist fick jag skjuts hem av Martina som också hoppar på kryckor..........

Alltså en jättetrevlig kväll med trevliga vänner

Av Anki - 28 juli 2021 12:41

Ja i kväll så är det den årliga motorcykelkvällen på Lövudden. Med underhållning och hamburgare. Kicki ringde och frågade om ledaren kunde ringa till mig och checka av vägen. Och så sa hon att de kunde plocka upp mig på vägen upp. 

Vi får se om jag vågar. Lite fräckt om hela kortegen ska stanna här för att plocka upp mig   Kul iaf att de frågar. Jag kanske får börja att hänga med dem när jag blir fit for fight igen. Så att jag har nån att åka med...... Har fått känslan att kärleken nog helst vill åka med sina nära/kompisar och utan något bihang. Så därför har jag tappat sugen lite........ledsen och funderar ibland varför jag ens köpte en mc? Kommer aldrig att platsa i det där gänget. Nån som inte har alla bestick i lådan är mer tight än jag ens kommer nära. Den här sommaren blir nog den segaste på 13 år........    

   

Av Anki - 28 juli 2021 11:13

  Ok, det är ju inte direkt morgon men kan väl önska en bra dag ändå. Veckan rullar på och får se vad jag kan hitta på i dag för att fördriva tiden. Nytt gips och ny bild på skitfoten. 

  Ja men tiden går och nu har det ju snart gått fyra veckor..........Fick sms att jag har paket på Ica. Undra vem jag ska smöra med idag då så jag får skjuts..........     Det finns en handfull som ställer upp och hjälper mig om jag ber om hjälp. Och så finns det de som skiter fullständigt i att jag behöver hjälp och det har jag på allvar börjat lessna på...........

  Så sant ! 




Av Anki - 28 juli 2021 00:56

Måste säga att jag är supernöjd med dagens investering. Lite häftigt med bioljud. Funkar bra med youtube också m.m

Av Anki - 28 juli 2021 00:48

    


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards