Alla inlägg under juli 2021

Av Anki - 31 juli 2021 19:13

6 rätt på travet och 23 spänn........  Och så åskar det så all teknik är urkopplad. Bara liiiite segt dårå. Och mr dyker väl upp framåt nio om jag har tur. Blev bjuden att komma till Bergsåker och äta kräftor men tackade ju nej när man inte vet nån tid.............

Av Anki - 31 juli 2021 17:56

         

Av Anki - 31 juli 2021 16:17

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Till alla mina kvinnliga vänner 50 plus.
De flesta av oss går igenom nästa fas av våra liv. Vi är i den åldern där vi ser rynkor, grått hår och extra kg. Vi ser de söta 25-åringarna och minns. Men vi var också 25, precis som de en dag kommer att vara i vår ålder. Vi är inte ′′tjejerna i deras sommarkläder′′ längre. Vad de tar med sig till bordet med sin ungdom och livsglädje, tar vi med oss med vår visdom och erfarenhet. 👵
Vi har uppfostrat familjer, drivit hushåll, betalat räkningarna, hanterat sjukdomar, sorg och allt annat liv vi har levt igenom. Några av oss har förlorat de som var närmast och käraste till oss.
Vi är överlevare. Vi är krigare i det tysta. Vi är kvinnor, som en klassisk bil eller ett fint vin. 🍷 Även om våra kroppar inte är vad de en gång var, bär de våra själar, vårt mod och vår styrka.
Vi ska alla gå in i detta kapitel i våra liv med ödmjukhet och stolthet över allt vi gått igenom och vi ska aldrig må dåligt av att bli äldre. Det är ett privilegium som nekas så många.
Mina damer, jag utmanar er att kopiera och stolt klistra in i ert flöde...
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Man ska vara tacksam över att bli äldre. Det är inte alla som blir det..

Av Anki - 30 juli 2021 14:58

Sverige - Japan 3-1 och fotbollsdamerna klara för semifinal. 

 

Det var lite nervöst ett tag när de kollade den eventuella straffen. Då rullade jag ut i köket några minuter   


Av Anki - 30 juli 2021 11:28

Yes, i går kom Larsson hit med ett par nya Adidas-byxor som jag fick av HIF. Nr 40 blev det   De satt helt perfekt.

Tackarrr........de är mycket uppskattade !! Mina gamla var helt utslitna. 

  

Av Anki - 30 juli 2021 09:58

Om det är så då håller vi tummarna i kväll     

Av Anki - 30 juli 2021 09:53

Ja han stod där och blängde i går kväll. Trodde väl att jag skulle tappa kärnor på golvet så att han måste städa så sent på kvällen   

Får jag presentera Greger     

 

Av Anki - 30 juli 2021 09:50

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards