Alla inlägg den 21 juli 2021

Av Anki - 21 juli 2021 23:19

Bra med google. Nu har jag studerat skelettet i foten och ligamentens funktion så nu förstår jag vikten av att vara gipsad två veckor till 👍 Surt och segt men jag vill ju kunna gå på foten igen utan problem. 14 dagar sen är jag på banan igen....😉😁

Av Anki - 21 juli 2021 19:09

Hade ju äntligen fått en tid hos en läkare på ortopeden idag. Så kärleken kom hit i går kväll och sov över så att han kunde skjutsa in mig. 

Fick komma in rätt så snabbt och det var faktiskt en svensk läkare. Men han var ändå rätt så stressad. Jag hann liksom inte ställa frågorna jag hade planerat. Men frågade iaf vad jag har för skada i foten. Och fick svaret att det är en komplicerad skada. Frakturer på tarsalbenen i foten och lösa fragment, och en krånglig skada på nåt ligament som är väldigt svårt att fixa till utan operation. Först sa han att jag skulle få slippa gipset, men när han konstaterade att jag hade ont så ändrade han sig och det fick bli gips i ytterligare två veckor. Såååå surt.............Gipset är lite "sladdrigt" men det hann jag inte säga...............Är så himla trött nu, vill bara komma tillbaks till jobbet. Min enda trygghet......med människor som uppskattar mig för den jag är. 

Av Anki - 21 juli 2021 19:06

Japp har helt tappat sugen nu men inte helt. Gjorde en hempizza förut som blev supergod. Berömde mig och jag blev såå glad och nöjd   .

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards