Alla inlägg den 18 juli 2021

Av Anki - 18 juli 2021 21:33

Orkar inte mer..................Det har blåst som fan i dag. Och min trasiga balkongdörr blåste upp av korsdrag flera ggr så att jag trodde att rutan gick sönder. Det bara brakade till......

Sen hade jag bjudit västra på mat och höll på med den. När jag ser att båda växthusen är på väg att blåsa bort. Det ena drar iväg ner mot slänten nedanför garaget. Vräker stekpannan åt sidan och får hoppa iväg på kryckorna med en jäkla fart. Bära eller brista. Och precis när det ska dra iväg neröver slänten så kastar jag den ena kryckan på det så att det tar stopp.

Sen fick jag mödosamt upp det utanför altan och vräkte en stol på det. 

Nu ligger det i garaget och det andra ligger kvar i buskarna.     

Av Anki - 18 juli 2021 21:18

Härligt väder och många trevliga människor. Med undantag från nån som har problem med att prata med mig......   

Funkade hyfsat att skutta omkring på kryckorna också. Innan vi åkte upp till Härnösand så testade vi Jureskogs. Jag tyckte att det var helt ok men H-E dissade det totalt. Smaken är som baken, delad. 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards