Direktlänk till inlägg 15 november 2016

Efter snö kommer regn..........

Av Anki - 15 november 2016 18:45

I ett par dagar så har Lady och jag tagit prommisar uppöver backarna Och med dubbskorna på fötterna så har det varit härliga prommisar. Men ack den glädje som består.........I dag så har det regnat hela dagen. Och vägen är bedrövlig. Bilarna har kört 30-40 förbi här, och en del har haft väldiga problem att hålla sig kvar på vägen. Lös snömodd och spårigt är det. Och än har de inte skrapat vägen. Men det finns ju de som tycker att vi gnäller i onödan........de med fyrhjulsdrift och antispinsystem..... Skulle varit intressant att höra vad t.ex en ambulans med en brådskande uttryckning skulle ha för åsikter......Jag har sandat i min backe men antar att jag skulle ha svårt att ta mig uppför den ändå när det är så här löst. 

Hoppas att det fryser på tills på torsdag när Tove fyller 18 år. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Söndag 28 april 18:47

Som bara susar förbi som vanligt. I går lite annorlunda med barnkalas. Och när vi sen satt på restaurang RS i på skönsmon och väntade på maten, så kom Pontus och Camilla och småtjejerna och gled förbi i hans bil. De skulle på ett barnkalas med några ...

Av Anki - Söndag 28 april 18:44


 

Av Anki - Söndag 28 april 18:36


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards