Alla inlägg den 2 november 2016

Av Anki - 2 november 2016 22:08

I går så var jag ju upp till vävstugan och hämtade min Attmarslöpare. Här kommer en bild på den. 


 

Av Anki - 2 november 2016 21:53

Åkte in till stan på em då jag skulle vara parkeringsvakt på travet halv sex. Var till ÖB och köpte pappersdukar och så hade jag så klart glömt lappen hemma där jag hade skrivit vad jag skulle ha....Skitkallt var det att stå på Bergsåkers parkering. Man blir jättetrött. 


Av Anki - 2 november 2016 14:14

Städar och städar. Och Smulan vill gärna hjälpa till     


 

Av Anki - 2 november 2016 10:35

Ja så kom den........bara så där. Plötsligt och skoningslöst. Man vet att den kommer och ändå så blir det liksom en chock varje år. Är i alla fall glad att jag är ute i god tid med omläggning till vinterdäcken. Bilen som åkte omkring fram och tillbaks flera gånger i går kväll och varvade och gasade som för att skrämmas, den låg i diket i Lindsjö i morse. 

Och nu så har grannkatten flyttat in i värmen under mitt hus igen. Såg spåren i morse. 

Benny ringde förut och frågade om jag kunde stå på travparkeringen i kväll. Har absolut ingen lust. Dels skulle jag göra i ordning kycklingen och så hade jag tänkt att färga håret. Är ju hemma till åtta men man brukar vara rätt så trött och frusen efter några timmar där. Och nu är det ju inget kul väder att stå stilla i flera timmar. Men jag gör det för klubben, och blir mer och mer irriterad på slöfockarna som har tagit på sig jobbet och skiter i det. 


   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards