Alla inlägg den 24 november 2016

Av Anki - 24 november 2016 18:44

Var ju in till Netonnet och lämnade min klippmaskin. Kundmottagaren skrev och skrev och bla, bla, bla.....de skulle skicka in den till verkstad m.m Men jag hann bara hem så ringde en trevlig kille från samma ställe och sa att det var bara att komma dit och hämta en ny eller få pengarna tillbaks. Problem solved :-)

När jag just hade kommit hem så ringde Inger och sa att du kommer väl på juntan. Trodde jag skulle svimma.....sååå trött var jag. Men jag fixade lite mat och så ringde jag upp och sa att jag kunde hämta upp damerna eftersom min mage inte skulle palla för at dricka vin. Och jag klarade kvällen utan att somna vid bordet hos Annika.  

I dag fick jag storfrämmande av Jonas en sväng också. Trevligt !

Internet har ju krånglat en längre tid i alla byar från Västmarken, Lucksta och uppåt. Och jag kan inte förstå uppmaningarna att köpa ny router. Helt förkastligt !! Och en router som kostar 1500........? En sån router behöver man bara om man spelar online/Lanar och ska sitta 5/6 personer på samma plats. I eftermiddags pratade jag med en tekniker som talade om att de inte har en aning om vad det är för fel och att felsökning pågår. Det är ju inte fel på routern när x antal hushåll får samma problem vid samma tidpunkt och i exakt lika långa tidsintervaller varje dag. Men det lyssnar man inte på utan köper nog hellre en ny dyr router........          

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards