Alla inlägg den 15 november 2016

Av Anki - 15 november 2016 23:38

Lägger ut en bild på mina dubbskor som jag fick i fjol när jag fyllde år, av mina söner och Emma. Är nog bland de bästa födelsedagspresenter jag fått. Från att ha hållit på att slå ihjäl mig X antal ggr så har jag inga problem längre med underlaget där jag sätter fötterna......det är bara att gå :-)

Och så måste jag lägga ut en bild (eller två) på min sorkjägare     


       


Natti natti   

Av Anki - 15 november 2016 18:45

I ett par dagar så har Lady och jag tagit prommisar uppöver backarna Och med dubbskorna på fötterna så har det varit härliga prommisar. Men ack den glädje som består.........I dag så har det regnat hela dagen. Och vägen är bedrövlig. Bilarna har kört 30-40 förbi här, och en del har haft väldiga problem att hålla sig kvar på vägen. Lös snömodd och spårigt är det. Och än har de inte skrapat vägen. Men det finns ju de som tycker att vi gnäller i onödan........de med fyrhjulsdrift och antispinsystem..... Skulle varit intressant att höra vad t.ex en ambulans med en brådskande uttryckning skulle ha för åsikter......Jag har sandat i min backe men antar att jag skulle ha svårt att ta mig uppför den ändå när det är så här löst. 

Hoppas att det fryser på tills på torsdag när Tove fyller 18 år. 


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards