Alla inlägg den 26 november 2016

Av Anki - 26 november 2016 22:57

I djupsnö och skare är skitjobbbigt att söka julgran. Men det blev ett jäkla träningspass att trava runt i skogen i en dryg timme iaf. En natt utan sömn blev det igen men i natt berodde det på att en jävla idiot har lurat Mia med familj på en hundvalp...En fet jävla dagsedel och en anmälan till SKK är vad hon ska ha !! Man kan inte lägga sig i andras förehavanden men jag har god lust....Mira och Mia hade köpt saker till valpen redan....hur fan kan man lura ett barn så grymt och sen skyla över sitt dåliga beteende på andra bl.annat mig. Tur att både Åsa och jag tog skärmdump på konversationen i natt. Jag var så arg inatt så att jag inte kunde sova, och Smulan hade bökat ner sig på mina ben så att jag inte kunde kliva upp.....Nu ska jag ta en redig wirre så att jag somnar som en stock.....Natti natti     

Och hoppas att svaren på någon av annonserna ger resultat snabbt   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards