Alla inlägg under oktober 2020

Av Anki - 25 oktober 2020 21:29

 

Av Anki - 25 oktober 2020 17:19

 

Av Anki - 25 oktober 2020 16:12

Jappalainen. I fjol köpte jag en svindyr belysning till balkongen. Ett sånt där nät man kopplade ihop flera delar. Men det är så himla bökigt att få upp när man måste göra det själv, så jag köpte en enklare belysning på OK i Timrå. 

Och nu så är den uppsatt. Sen fick jag byta ut den som jag köpte till altanen i fjol med, för på den hade flera lampor pajat så då köpte jag en ny dit också. Och den är också uppsatt nu. 

Sen var jag ut i lagårn och rotade fram en rulle isolering som jag ska isolera vattenledningarna till beredaren med. Slit och släp, ingen vilodag här heller......  

Har pratat med Polarpumpen och fått offert från dem. Så nu är det bara att se vad Hasses chef kan fixa för pris. Håller tummarna att det är bättre för nu har jag ingen buffert längre..........

Av Anki - 25 oktober 2020 15:45

Hade bestämt med killarna vid Trademax och när jag kom dit så var Mia och Mira också där. Så vi surrade en stund innan Pontus, Jonas och Emma dök upp. Vi kollade lite där och jag betalade min soffa. Jonas ekonomiminister Stiernström kollade noga så att jag inte handlade oekonomiskt   Och jag fick godkänt........  Kul att de är rädda om mig. Pontus tittade på köksmöbler m.m till lägenheten. Sen var vi till Media Markt för Pontus skulle köpa en ny router. Där fick Jonas vara expertrådgivare också. eftersom det är hans område. Kollade lite hushållsmaskiner m.m också men han ska vänta till alla papper är klara med mäklaren.

Ja och sen åkte vi ner till BC och fikade på Charm.

 


Alltså bästa lördagen på läääänge, att någon vill ha mitt sällskap   

Sen var Pontus ut till H-E och fick hjälp med bilen.

Frk Eriksson kunde inte behärska sig utan sa precis det hon tänkte för en gångs skull. Och det uppskattades inte av en person..........

    


 

Av Anki - 24 oktober 2020 12:09

Japp det gjorde jag i går. Nåt som jag har suktat efter i flera år, en ny soffa.  Men nu använder jag "tvättpengarna" från fotbollen till något jag vill ha för en gångs skull, något som ger positiv energi och inte till utgifter. Resterande tog jag av slanten efter mor. Ändå får jag skuldkänslor......typ att jag slösar.......Men så är det väl när man alltid är tvingad att vända på slantarna. Men nu är den beställd i alla fall.    

Av Anki - 22 oktober 2020 00:44

Japp det blir sent när man ränner i grannsockna. Men nu har jag eldat lite så att jag kan hoppa i säng några timmar. Saknar mitt   hela veckorna..........


Av Anki - 22 oktober 2020 00:02

Först fick jag en snap av Pontus med en kaffekopp typ, och ett skrivbord....och en logga på Mäklarhuset. Han har köpt en egen lägenhet   Älskade unge vad jag är glad för din skull ! Även om jag tycker att det är oerhörda slantar för en lägenhet.....

Sen när jag kom hem nu så har jag fått den bästa bilden av Anneli Stiernström via Jonna Stiernström. När han står utanför Mäklarhuset med kontraktet på lägenheten. Hjärtat håller på att spricka av glädjen att se honom glad igen   

Och så har jag fått på vinterludder på bilen och extraljus. Tack vare dem så såg jag de två älgarna som stod i diket på vägen mellan Bergsåker och E14. Älskar dig min pussgroda   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards