Alla inlägg den 7 oktober 2020

Av Anki - 7 oktober 2020 23:53

Pratade först med älsklingen och sen med Miafia. Inte så ofta vi surrar länge nu, eftersom de har fullt upp med husbygget. Men när hon skrev och undrade om jag hade tid att prata.....så klart jag har   Vi/jag halkade in på lite tokiga minnen. 

När jag sitter på killarnas fotbollsträning på Norrporten och hon ringer om de mest intima saker.......och jag trodde att jag skulle dö av skratt.....älskade ungar   Det måste vara värt guld när ens barn pratar om allt med en........  

Yes, och så skulle jag gå in i andra änden av huset i mörkret. Och stöp som en fura över en pall.....Gissa om jag svor... 

Och......vem hade ställt pallen där? Skämskudde.............   

Av Anki - 7 oktober 2020 21:37

Jajamensan, köpte en ny köksblandare och en ny utestrålkastare med rörelsevakt. Den som sitter på väggen mot skogen har pajat så det var bara att köpa en ny. 

Så jag var ner till västra och frågade Lena om hon kan hjälpa mig med det elektriska. Nuemas problemas...

Hade planerat en sväng i Birsta City men tappade sugen så då sparade jag ju pengarna ist......

Av Anki - 7 oktober 2020 18:45

Börjar ledsna på riktigt på psykfallen. 

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards