Alla inlägg den 27 oktober 2020

Av Anki - 27 oktober 2020 20:48

När jag kom hem idag så skyndade jag mig att dammsuga innan Pontus skulle komma. Bl.annat i hallen vid skorna. Sen skulle jag ställa in skor i garderoben. Och vad sitter och smyger i hörnet vid dörren?? Yes...en råtta !!! Öppnade dörren och försökte att mota ut den men den trängde sig upp i nåt hål....Fick hjälp att ladda en fälla och så har jag tryckt in stålull i hålet (för det gillar de inte)...tror jag...Jävla äckeldjur !! Tycker att det rör sig överallt nu inne. Ska ringa till Anticimex i morgon så att jag får nya "stationer"

Av Anki - 27 oktober 2020 20:25

 

Av Anki - 27 oktober 2020 19:12

Yes, i går kväll så gjorde jag en ordentlig laddning Bouef Bourguignon (köttgryta på svenska). Pontus skulle komma upp och äta och så blev det några matlådor. Det blev en gäst till..........

Sen har jag fått pris av Hasse på luftvärmepump. Typ marknadens bästa och en kille på hans firma som installerar. Men är osäker, då det är en stor kostnad för en liten plånbok........Får leva på nudlar resten av året om jag köper den......Börjar bli riktigt trött och less nu på att bo ensam i ett alldeles för stort hus. 

I går tvättade jag bilen så noga. Och i morse när jag åkte till jobbet så regnade det..........och jag hamnade bakom en lastbil......så den är nästan lika skitig igen. 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards