Alla inlägg den 15 oktober 2020

Av Anki - 15 oktober 2020 22:39

 

Av Anki - 15 oktober 2020 22:25

 

Av Anki - 15 oktober 2020 19:12

En gruppsnap. Av nån jag älskar mest i hela världen och som inte mår så bra just nu. Jag gör vad som helst för dig och det vet du......men den där stoltheten......  

Av Anki - 15 oktober 2020 17:14

Skulle köra upp gräsklipparen på logen men fastnade först ett par ggr. Så jag tog sats och brassade upp på bryggan. Men det tog stopp och jag gled ner mot kanten och så höll den på att välta. Först klev jag av och funderade hur jag skulle göra. Men så tänkte jag att jag ju måste backa ner den på nåt vis. Andades, chansade....och lyckades. Men var lite skakis. Lade dit lite bräder och tog sats igen. Och kom nästan upp. Den hängde sig på kanten längst upp men jag gungade loss den   

Så nu är den vinterparkerad. Tack för i år   

Av Anki - 15 oktober 2020 14:40

Japp nu har jag knåpat ihop en fågelmatare som det ryms extra mycket i. Är riktigt nöjd med resultatet faktiskt och fåglarna verkar också det.

Av Anki - 15 oktober 2020 14:27

 

Av Anki - 15 oktober 2020 12:25

Av Anki - 15 oktober 2020 12:00

Och jag betar av attgöra-listan. Tänkte försöka att sälja bort lite tupperware-grejer som jag köpt och aldrig använt, så jag var ut i "skrothuset" och rotade lite. Städat lite inne och så tänkte jag tillverka en fågelmatare. Hittade ett pvc-rör som det var två hål i men måste ha en botten och ett tak, så jag får filura lite till. Rota i gömmorna   

Sen skulle jag köra undan gräsklipparen. Styrde och ställde så att jag inte skulle bli hängande längst upp på lobryggan.......men då ville inte mr Stiga Major starta. Så den står kvar ute........

Då gick jag ner till källaren och släpade ut högskåpet som jag tömde när Hansa höll på med beredaren. Shit vad det var tungt ! Jag inser att jag INTE är lika stark som jag har varit. Orkade nästan inte dra det bort till brasan på lägden, men med en jäkla massa tjurighet så fixade jag det. 

En fikapaus nu och sen ska jag gå ut igen. Sundin skulle komma hit men han har inte hört av sig än så vi får se hur det blir med den saken. 

Tjing   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards