Direktlänk till inlägg 15 oktober 2020

Ledig idag

Av Anki - 15 oktober 2020 12:00

Och jag betar av attgöra-listan. Tänkte försöka att sälja bort lite tupperware-grejer som jag köpt och aldrig använt, så jag var ut i "skrothuset" och rotade lite. Städat lite inne och så tänkte jag tillverka en fågelmatare. Hittade ett pvc-rör som det var två hål i men måste ha en botten och ett tak, så jag får filura lite till. Rota i gömmorna   

Sen skulle jag köra undan gräsklipparen. Styrde och ställde så att jag inte skulle bli hängande längst upp på lobryggan.......men då ville inte mr Stiga Major starta. Så den står kvar ute........

Då gick jag ner till källaren och släpade ut högskåpet som jag tömde när Hansa höll på med beredaren. Shit vad det var tungt ! Jag inser att jag INTE är lika stark som jag har varit. Orkade nästan inte dra det bort till brasan på lägden, men med en jäkla massa tjurighet så fixade jag det. 

En fikapaus nu och sen ska jag gå ut igen. Sundin skulle komma hit men han har inte hört av sig än så vi får se hur det blir med den saken. 

Tjing   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Måndag 13 maj 14:24


Kortisonspruta i höften och i ljumsken och vila i 10 dagar. Försöker att hålla mig i stillhet men det är svårt.... Det är lite skumt eftersom jag har ondare nu än före injektionen, men det kanske funkar så? Men superhärligt väder i dag så jag för...

Av Anki - Söndag 12 maj 23:48


 

Av Anki - Söndag 12 maj 21:27


 

Av Anki - Söndag 12 maj 21:15


 

Av Anki - Söndag 12 maj 15:21


Irriterar mig som fan på lögner. Jag är ingen åsna.......... Och på skitstövlar............   ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards