Alla inlägg under oktober 2020

Av Anki - 26 oktober 2020 23:30

 

Av Anki - 26 oktober 2020 19:06

 

Av Anki - 26 oktober 2020 17:10

Och precis när jag klickat på föregående inlägg så kom hon in med en levande råtta genom luckan......och släppte den i hallen när jag skrek som en gris......Men fick upp dörren och den sprang ut igen   Mindre gullig dårå....  

Av Anki - 26 oktober 2020 17:03

Har säkert lagt ut den här bilden förut, men hon är så söt så det skadar inte en gång till   

  Men det är ju några år sen...........

Av Anki - 26 oktober 2020 16:57

Jag har ju kollat lite på en ny mobil och det får ju bli en ny Iphone. När 12:an kommer så blir det lite prisras på de äldre modellerna. Men Jonas hade köpt en häftig sak, Microsofts Surface Duo med dubbla skärmar. Tur att den är för avancerad (och dyr) för ett skogstroll  

 

Av Anki - 26 oktober 2020 15:42

Var till västra i går kväll och tittade inte så noga på bilen när jag parkerade hemma. Så i morse blev det typ som en lite chock när jag skulle åka till jobbet. Bilen såg ut som om jag åkt på en leråker.....  

Så när jag kom hem förut så var det bara att ta fram högtrycken och tvätta bilen. Vi får se om det är sista gången det blir biltvätt hemma den här säsongen. Sen är det Cirkle K som gäller ett tag igen. 

Pratade med en gammal kompis förut. Nån som berättar grejer så man håller på att skratta ihjäl sig....

 

Av Anki - 25 oktober 2020 21:34

Lyssnar på Marie Göransson och hon är såå frän. Önskar att jag vågade anamma hennes livssyn......Om jag skulle säga vad jag tycker om en del så kunde det nog tyvärr bli problem....T.ex. nån som verkligen köper sin vänskap och jag vill bara spy åt eländet.......men får bara se på och acceptera......................eller ?? Absolut inte friskt och sunt beteende   Ångrar bittert att jag accepterade ursäkten eftersom det bara var en skenmanöver för att komma i bra dager igen............hatar verkligen falska människor !!


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards