Alla inlägg under december 2019

Av Anki - 12 december 2019 17:00

Fick det finaste sms man kan få i förmiddags     Av sonen..... 

Av Anki - 12 december 2019 16:51

 

Av Anki - 12 december 2019 16:28

Japp, har varit på min första APT idag. För oss vikarier på Attmars hemtjänst. 9 brudar och chefen. Det luftades en del info m.m Kul att kunna sitta tillsammans allihop och prata i lugn och ro.

Nu ska jag göra lite nytta. Får se om västra kommer hit med råmjölk sen........Skulle ju ta ner julgranen från logen idag men det glömde jag. Men det är ju en dag i morrn också eller hur??


Av Anki - 12 december 2019 12:00

 

Av Anki - 12 december 2019 09:47

Ja först så tänkte jag ju åka in till Q-bar men sen ändrade jag mig. Och sen när Jonas ringde och lät besviken över att jag inte skulle komma ner så ändrade jag mig igen. Kastade i mig lite mat och drog iväg in till stan.

Och ångrade mig inte en sek. När jag kom dit så var redan Kicki och Pelle, Juha, Per och Elin och ett helt kompisgäng där. Kicki ropade att jag skulle komma och sätta mig med dem så det gjorde jag. Himla trevligt var det med mycket skratt och tok. Det var precis vad jag behövde   

Av Anki - 11 december 2019 23:30

 

Japp...men det finns de som inte inser det......typ jag är bäst.....

Av Anki - 11 december 2019 22:50

Med en hel hög trevliga människor. Kicki. Pelle, Juha, Jonas, Per och Elin och typ 15 till. Himla trevligt var det. Vi var alla där för att lyssna och titta på sonhustrun Emma och lillebror Petter. 


 
 

Av Anki - 11 december 2019 14:09

Funderar allvarligt på en luftvärmepump till hallen. För nu orkar jag snart inte med att släpa på vedkassar varje dag hela vintern så att armarna blir dubbelt så långa. Och ryggen protesterar mer och mer för varje år som går. Veden kostar ju oxå pengar.

Tänk vad underbart att kunna kliva upp på morgonen utan att behöva rusa in i vardagsrummet och göra upp eld innan man ens hinner vakna. Att kunna gå på toa och det är varmt.....Än är det ju inte så kallt ute heller, men när det är typ minus 20 så är det ingen höjdare när det är plus 10 inne....Och att kunna åka bort och komma hem utan att det är svinkallt inne när man kommer hem igen...........

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards