Alla inlägg den 9 december 2019

Av Anki - 9 december 2019 23:53

För det ska jag försöka med nu. Har varit ut och stoppat i kontakten till värmaren i bilen. I morgon ska jag försöka att komma ihåg att byta den felande skarvkabeln. Det var ett himla grejande i förmiddags innan jag kunde konstatera att det var skarven som felade. Då hade jag bytt kupévärmare två ggr, kollat säkringar, kollat att det fanns ström i uttagen i garaget, kollat uttaget i bilen, kollat att timern funkade m.m Tänk om man var som prinsessan på ärten ändå............

 

Av Anki - 9 december 2019 23:16

 

    

Av Anki - 9 december 2019 22:55

Brukar Paula säga när man stressar upp sig. Tänkte på henne i dag när jag åkte neröver Norrhasselvägen. Den var inte speciellt rolig att köra på. Västmarksvägen är som en dröm att köra på jämförelsevis. 

När jag åkte hem efter jobbet var det ca -7 ute....och typ +4 inne i bilen. Man blir lite frusen då....

Nu har jag eldat och fixat till i morgon. Det blir en himla lång dag i morgon, men sen är det några lediga dagar. Iaf från jobb. Då ska jag baka och fixa lite mat som man kan förbereda. Köpte färsk strömming av Nisse i helgen, och laxen kommer till veckan. Också den dagsfärsk. Köper inte strömming i affärerna, då den alltid är nån dag gammal. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards