Alla inlägg under december 2019

Av Anki - 3 december 2019 23:37

 

Av Anki - 3 december 2019 21:02

Strykit några dukar och grejat lite. Ska göra en deg till citruspepparkakor som ska ligga över natten. Såg att Missing People är här och söker efter den försvunne Simon. Han hade åkt bussen upp och klivit av vid Vrångtjärnsvägskälet. Och varit in till ett hus och pratat med den som bor där. Sen är det ingen som sett honom. Både busschaffisen och husägaren hade ringt till polisen. Det är mycket konstigt som händer i vår värld. Hoppas att de hittar honom i alla fall. 


Av Anki - 3 december 2019 11:29

Rannsakar mig själv och tar om det från början. Det jag skrev innan jag hoppade i säng. Man ska INTE skriva av sig när man är ledsen eller arg. 

MEN......ibland så bara fladdrar fingrarna och gör det hjärnan bestämmer. 

Och så här är det....jag är himla besviken/ledsen på de människor som är så bittra så att de bara måste svärta ner mig för att må bra. Är helt oskyldig till alla tre påståenden som tydligen florerar i grannsockna med omnejd. Svartsjuka/avundsjuka är båda farliga åkommor och jag har himla svårt att tro att det känns bättre av att sprida en massa skit. Hur klarar man att se folk i ögonen och stå med rak rygg? Och tyvärr mina "vänner" så kommer ju källan fram förr eller senare.......Pinsamt.....

Av Anki - 2 december 2019 06:57

Har ju tyckt att jag är det men fått frågan från flera håll om när jag ska vakna?

Av Anki - 2 december 2019 06:32

Önskar alla en bra vecka. Själv ska jag försöka att vara medmänniska  så gott jag orkar.

Av Anki - 1 december 2019 23:20

Tur att jag sov en stund förut ikväll. Men nu börjar det bli dags att hoppa i säng om jag ska orka upp klockan sex igen. 

Lite skumt var det för en timme sen när det flög en helikopter precis över hustaket. Kattfröken blev livrädd och bokstavligen flög ut ur vardagsrummet. Pratade med Jonas som på fullt allvar sa att de jagade en mördare här uppe. Och jag fick panik. Tills jag hörde Emma skratta och säga till Jonas att sluta.....ibland älskar man inte   

Av Anki - 1 december 2019 23:04


Exploderar nog inom en snar framtid känns det som.  Säger bara....sluta att ljuga för mig !! Jag är inte född i farstun...Det är en himla tur att jag har ett troget bollplank, typ som en ventil.

Av Anki - 1 december 2019 19:17

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards