Alla inlägg under augusti 2017

Av Anki - 21 augusti 2017 08:20

Måste åka upp till vävstugan nån timme på fm och väva på min julduk. Och kanske ta en dust med vardagsrumsfönstren.

Framåt eftermiddagen ska jag till Ikea och hjälpa nån att köpa köksbord och rumsbord............Funderar på att ringa till frissan och boka tid för toppning av håret också. Och så måste jag köpa färg till hallpanelen.

Köpte en t-shirt för några veckor sen. Den passade himla bra i går   


   

Av Anki - 21 augusti 2017 01:46

Toktrött men omöjligt att sova? Har nog drabbats av en allvarlig bacill jag. Längtar tills i morgon em  

Av Anki - 20 augusti 2017 23:04

Städat lite och putsat fönstren på utsidan mot lagårn, och köket tog jag insidan på också och bytte gardinkappa. Och så har jag tvättat 4 maskiner matchkläder, västar och överdragsjackor och packat om båda trunkarna. Sen kom Lena och Benny och fikade. Och sen kom Klingen och Sundin och hämtade mig och vi for ner till Matfors och åt (vilket lyxliv, har ätit ute i tre dagar) När vi hade ätit så åkte vi hem till västra och fikade. Klingen skulle hämta Northbikes bil och släp på marknaden 22:00 så de åkte vid 21:00 När de åkte så for jag ner till Västmarken eftersom jag inte ville vara ensam. Fick en björnkram av  Pontus och utmanade honom lite. Jag kan ju böja mig framåt och sätta handflatorna i golvet med raka ben och det kan inte han   

Ja vilken helg det har varit   

Av Anki - 20 augusti 2017 01:51

En hektisk dag blev det idag. Först in på Selånger marknad med Lena. Och så åkte hon hem och jag gick en sväng med Sundin och Klingborn. Ösregn heeela tiden och man var som en dränkt katt när man kom hem. Men då var det bara att hoppa in i en varm dusch och ta på sig torra kläder, rasta hundarna och ge dem mat och vända tillbaks och ut till Timrå. Vi väntade på Klingen som backade, och så åkte vi in till stan och åt på BiteLine. Sen träffade vi ett nytt härligt raggargäng på stan som skulle fortsätta till Matforsparken. Jag var tvungen att säga nej eftersom jag inte hade bokat upp nån med mina djur. Så vi åkte tillbaks till Timra en sväng....Har träffat typ 20 nya vänner den senaste veckan plus två söner i samma ålder som mina som accepterat mig rakt av. Alla presenterar sig och säger att jag är välkommen i gänget. Visst är det mycket nya intryck just nu, men nu lever jag igen. Efter 47 år träffas vi igen.....och det säger klick på två röda....Och nu får tåget åka med mig på......Och allt detta kan jag tacka en enda person för, som läste lusen av mig. Älskar dig JM   Nu är det hopp i säng för man vet inte vad som händer i morrn......

Av Anki - 19 augusti 2017 01:45

Var upp till vävstugan på fm. Eva-Britta och jag fick knyta om både trampor och solvpinnar på "min" vävstol. Men sen fortsatte jag igen. 

Sen var det ju match i Timrå för killarna. Och för en gång skull så svek jag mitt supporterstöd, hade annat för mig   

Kom hem 01:00 och känner mig sååå nöjd med min fredag   

Av Anki - 17 augusti 2017 22:04

Var upp till vävstugan och kom igång med min julpetissa. Det är mycket pyssel innan man har fixat alla färgerna med både enkelt och dubbelt garn. Men nu är det bara å köra så det ryker. 

Och i kväll så hade vi (HIF) jobbet med travparkeringarna. Mycket folk och som alltid några riktiga puckon ! Lägger ut bilden på dåren som hade parkerat innan vi kom dit. Man måste vara totalt IQ-befriad för att ställa sig så när man vet att det är travkväll. Jag ville parkera in den men Pontus tyckte att det var hårt......      

Av Anki - 16 augusti 2017 23:32

Känslan när man tror att alla positiva känslor har upphört....Och hjärnan och kroppen definitivt har bestämt sig för att det INTE är så. När det känns som om man har ett elstängsel inne i kroppen....eller nåt liknande. Präktiga/tråkiga Anki har åkt på semester.....eller bytts ut på nåt konstigt vis till nån som tar för sig. SHIT vad jag är glad att jag har vänner som vågar säga vilken fegis jag är/var !


Sov gott för det ska jag göra nu  



Av Anki - 16 augusti 2017 19:43

Plötsligt händer det?   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards