Alla inlägg den 9 augusti 2017

Av Anki - 9 augusti 2017 09:47

Men det blir nog en helt vanlig onsdag skulle jag kunna tänka mig. Om inte George Clooney dyker upp med en kopp espresso förstås......  Ska försöka att få in några kärror ved, igår fick jag in fyra kärror innan ryggen började protestera.

Det var en som sa till mig att jag måste låta bli veden när jag har så ont. Och då frågade jag om hen trodde att veden flyger in själv om jag inte fixar det. Måste ju få in den om jag ska kunna få hem resten....

Sen ikväll är det fotboll i Nedansjö. Där brukar det vara vidrigt med mygg och knott så det är bäst att ta med myggmedel. 

I går mådde jag så dåligt efter att jag hittade andmamman. Det är jobbigt att vara djurvän   Har en idé som jag ska ringa och kolla upp i dag.

Av Anki - 9 augusti 2017 00:29

I dag körde nån jävla IQ-befriad idiot  ihjäl en andmamma här nere. De sitter på sidan av vägen så man kan ju fundera om det var en olyckshändelse....Rent logiskt så är det ju nån som åker uppöver till.... eller ner från Hassel. Jävla avskum i mina ögon, de som inte har nån empati över djuren. 70 km, varningsskyltar,  fri sikt och ändå sänker man inte farten utan brassar på... Ser man inte när de går över vägen, eller om man väljer att inte se, så kanske man inte borde ha körkort? 

Var så himla ledsen när jag flyttade andmamman från vägen och till dikeskanten...........och hör ungarna kväka i vassen bredvid.........

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards