Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av Anki - 10 augusti 2017 20:46

Började med att tvätta en maskin matchkläder och hängde dem. Sen till Matfors och hämta bromsbeläggen som väntade på ICA. Hem och fortsätta med tvätt av matchkläder. Tre maskiner till som jag hängde, torkade, plockade ner, vek och parade ihop strumpor och till sist packade ner i trunken igen. Sen klippte jag gräset utom baksidan då det blev soppatorsk. Efter det var jag på ett "studiebesök" uppöver som tog två timmar....suck. 

Och så hem och äta lite och fortsätta att köra in och trava några kärror ved till. Nu är traktorvagn nr 2 snart inomhus och travad. Till sist så vattnade jag allting och fyllde upp vattentunnan. 

Och nu ska jag göra..........ingenting   

Av Anki - 10 augusti 2017 09:57

Ja igår blev det inte helt som planerat men ibland blir det bättre då. Jonas ringde och frågade om jag kunde klippa honom så då bestämde vi att han skulle komma vid två-tiden. Emma är i Norge på husbilssemester med kompisar. 

Innan han dök upp så hann jag med lite vedfix och lite städning. 

Jag hade ju ingen middag planerad så vi bestämde oss för att äta tillsammans på Dunya. Vi åt avocadosallad båda två, den är himla bra. 

Sen åkte han hem och jag till Nedansjö och fotboll. Det gick väl inte så himla bra igår. Ingen målis utan en ringrostig som hoppar in mot serieledarna. Men han gjorde det han kunde och lite till. Det bättre laget vann. 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards