Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av Anki - 2 augusti 2017 22:36

Ryggen är fortfarande ett rent helvete men det blev seger i kväll för HIF med 7-1 mot Medskogsbron och det är så himla gött !!! Nästan allt funkade....När jag hade plockat undan och åkte hemåt så hade jag fel på lyset på bilen....och så hade jag glömt korven i fiket så jag fick åka upp igen. Och när jag skulle åka tillbaks hem så funkade lyset igen. Har gjort så nån gång förut och kollade med Volvo, det kostar 2000 kr att fixa....suck, åker hellre utomlands för de pengarna. Ja,ja och när jag kom hem så hittade jag inte mobilen..........men åhhh !!! Jag hittade den efter en stunds letande i "skrotkorgen" i hallen så nu är det lugnt i stugan igen. Kryckorna är parkerade vid sängen så nu ska jag titta lite på TV:n innan jag gör kväll.


Nattinatti   

Av Anki - 2 augusti 2017 09:02

Ja nu är höstsäsongen igång och första matchen på Hasselbacken kl. 19:00 ikväll. Tror att jag ska försöka att köra upp grejorna på dagen och fixa så allt är klart i förväg. Har inte sovit nästan någonting i natt, fick lägga en kudde under ryggen för att avlasta trycket. Börjar tro att det är nån disk som är i kläm. Kommer inte ur sängen på morgonen utan kryckorna och startar dagarna med värktabletter för att ens kunna röra mig. 

Igår kom Lena, Ida och Mira hit och vi lade ut frigolitbitar till änderna. Hoppas att de sitter på dem istället för på vägkanten. Det funkade i fjol. Det är tre andmammor med ungar som huserar här nere. Trist att det finns folk som skiter i om de kör ihjäl dem men en del krymper hjärnan på tidigt och empatin för liv ryms inte i resterna som är kvar.........

Måste ner och köpa korv sen också men gruvsamt är det....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards