Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av Anki - 5 augusti 2017 23:43

Upp tidigt och fixa med djuren, duscha och äta frukost och så iväg till BHK Matfors. Varit ringsekreterare på goldenklubbens årliga Open Show. Har ju bestämt att det är slut på allt det aktiva hundlivet, men visst blir man sugen.....Kom hem strax efter fyra och då var det bara att fixa med hundarna och Smulis. Mat och låta dem vara ute en stund. Eftersom jag skulle iväg och grilla med vänner. Full service, jag och min cykel blev hämtade när jag var klar. 

Vi grillade och hade jättetrevligt men jag kände att jag måste åka hem innan det blev kolsvart ute, så jag cyklade hem vid halv elva. 

Premiärturen på cykeln blev sisådär eftersom jag inte fick till växlarna. Av 21 växlar fick jag in två....Och att cykla nerför moan utan motstånd....då är det bara att bromsa som gäller. Men jag hade i alla fall hjälmen med mig....och PÅ mig.

En intensiv men bra dag är slut och jag säger god natt   


Av Anki - 5 augusti 2017 08:37

Ja inte känner jag mig så himla positiv i alla fall inför denna dag......Ryggsmärtor och regn. Förutsättningarna kunde inte vara sämre. Och då lär jag ju inte må så himla bra ikväll heller, då jag ska bort på grillfest. 

Men en sak i taget. Nu hopp i duschen och klä på sig för den första utmaningen,,,,,Regnstället är packat och stövlarna också för säkerhets skull.

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards