Alla inlägg den 28 augusti 2017

Av Anki - 28 augusti 2017 23:33

Var först till vävstugan en sväng. Tänkte väva en timme, men så vävde jag fel färg i en decimeter och fick riva upp och börja om från början. Tokless/förbannad men gjorde om alltihopa innan jag åkte hem. Så det blev drygt två timmar däruppe. Sen plockade jag lite till hallon (hundarna plockade också), innan det var dags att åka och plocka upp Pontus och Benny. Fotboll i Bergsåker var målet......Det kryllade av poliser och missing people i Bergsåker och helikoptern hovrade på olika ställen. Över Ånäsvallen också...

Pratat med Emma och Jonas om djurvakt till helgen och Jonas ska vara här. Spännande för mamman som ska sova borta....Typ fjortis nu då.....   Fotbollen gick riktigt åt h-e, sämsta matchen på hela säsongen.........

Men nu hopp i säng och god natt, ny dag i morgon. Love is in the air   

Av Anki - 28 augusti 2017 01:34

Den som väntar på nåt gott ......Agda kom hem från Funäsdalen ca 20:00 och eftersom han hade åkt bil i 7 timmar så åkte jag till Timrå i stället. Jag som hatar att åka åt det hållet börjar att bli van den rutten nu...Vi var en sväng till stan och sen blev det "hem" till Timrå igen och lite mys. Kom hem 01:30, och är rätt så trött   


  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards