Alla inlägg den 29 november 2022

Av Anki - 29 november 2022 18:51

Häromkvällen så liksom rasslade det till vid soffan när jag kom in till vardagsrummet. Laddade en elektrisk musfälla och det har inte hänt något i den. Men det är något som "låter"/prasslar lite överallt i rummet. I går så sa jag till H-E att det nog inte är en råtta eftersom jag hade en chipspåse på hyllan under bordet. Men idag innan jag skulle åka till jobbet så låg påsen på golvet........och det låg några chips på soffan. Tänkte att jag ju inte ätit några chips?? Och sen brakade helvetet löst............jag lyfte på fårskinnet som låg över soffryggen och där var det en hög med chips, plus under några kuddar, vid ryggkuddarna och på golvet bakom soffan. Sjöblöt i svett och helt hysterisk, på med handskar och stövlar och slängde ut allt som låg på soffan. Inklusive chips+påsen. Och dammsög det jag kom åt. Ringde och bokade med anticimex och ringde gråtande till jobbet och frågade om jag kunde komma lite senare och det var ok. Åkte neröver på en väg som är så dåligt skött efter snö och regn, typ som en skogsbilväg så det var max 30 som gällde. Och iväg till Birsta och köpte 4 musfällor och en till elektrisk musfälla Victor, kostnad 1700 kr. Och så in till jobbet. När jag kommer hem så har jag ringt efter hjälp med att kolla genom soffan/rummet och att rigga fällorna. Funderade faktiskt på att släpa ut soffan och elda upp den....... JÄVLA ÄCKELDJUR !!!!!!

Av Anki - 29 november 2022 10:40

 

Av Anki - 29 november 2022 10:38

Ledig i går och nu tre kvällspass på raken och dag på fredag.  Ont i ryggen och lederna men biter ihop......Ingen kommer ihåg en fegis..?


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards