Alla inlägg den 13 november 2022

Av Anki - 13 november 2022 23:39

Önskar mina följare ett bra slut på veckan/kvällen och en riktigt god natt. Gjort matlådor/mackor och packat sovabortaväskan så nu kan jag hoppa ner mellan lakanen. Saknar den goaste i sängen men saknad är positivt sägs det  

 


Av Anki - 13 november 2022 23:10

 

Av Anki - 13 november 2022 22:38

Ja nu är det sååå länge sen vi byns pantertanter hade vinjunta. Det har varit min tur att vara värdinna men det har ju varit något som förhindrat det hela tiden. Nu fick jag ett pm från Inger att hon tar den om jag säger en dag. Så nu är det ingen återvändo. Har blivit dålig på att festa jag men nu kör vi.......

 

Av Anki - 13 november 2022 22:20

 

Av Anki - 13 november 2022 21:00

Kollade journalanteckningarna på 1177 från min ljumskoperation. Och blev lite orolig då det stod att de också tagit bort en  större fettknöl/tumör. Förmodligen ofarlig men det känns lite kymigt ändå..........

Av Anki - 13 november 2022 19:26

Hade tagit fram 1 kg lövbiff ur frysen som jag skulle göra en gryta av. Men blev så sur på vägen hem och kastade köttet i sophinken när jag kom hem..........

God mat och trevligt........ men sen blev det lite surr. Man kan inte säga att man inte gillar nån innan man ens har försökt att lära känna personen. Min åsikt och den står jag för.

Det är ju just så jag har blivit dissad......utan att jag ens fått en rimlig chans. Lågt..........

Killarna åkte och när jag skulle åka så kom det fler besökare. Som parkerade in mig och tyckte att jag skulle stanna en stund. Men jag skulle ju hem och göra köttgryta jag, så han fick släppa ut mig   

Klok som en uggla ??

 


Av Anki - 13 november 2022 13:16

Ett stort grattis till alla pappor i dag på Fars Dag, och speciellt till alla dem som sitter ensamma just i dag. Själv tycker jag att fars/mors dag bara är ett jippo för affärsmännen/handeln att tjäna pengar......

Men jag är i alla fall bjuden på farsdagsmiddag i grannbyn idag     Det är nog så nära familje-feeling jag kommer att komma numera...........  

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards