Alla inlägg den 24 november 2022

Av Anki - 24 november 2022 22:50

Ringde till Hansa i går morse och frågade honom om han kunde komma och snöröja. Jag fastnade i backen i går kväll.....och fick handskotta. Lena och x-et var hit i går kväll och Lena kopplade bort all gammal el i rummet innanför köket. Vi stängde strömmen en sväng och sen dödade hon det gamla och plockade bort säkringen i proppskåpet.

När de sen åkte så stod det på Tv:n att jag inte hade nån nätverksanslutning. Jag höll på och felsökte i två timmar men internet och nätverket var helt dött......Installerade en app om wifi-analyzing men njet....

I förmiddags försökte jag att få ner snöslungan från logen. Men för mycket snö och orkade inte dra igång den. Skulle nog behöva xx xxxxxx xxxx.......Så nu står den där jag lämnade den. 

Sen tog jag med mig routern och åkte till stan. Klippte Jonas och så felsökte han routern.....som var död.....

Åkte till Birsta och köpte en superrouter och så hem igen. Jävlades i nån timme till med installationen. Internet var ju inga problem. Men Tv:n vägrade att godkänna nätverket. Ringde Pontus som hänvisade till Jonas. Efter lite stök så guidade han mig genom skiten och nu är allt ok igen. 






Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards