Alla inlägg den 15 november 2022

Av Anki - 15 november 2022 20:35

Köpte den vackraste blomman till mig själv idag   Älskar vackra blommor   

 



Av Anki - 15 november 2022 20:13

Ringde till JB:s i Timrå och undrade hur det gått med fläktmotorn. Han hade inte hört något och sa att han skulle ringa till Ahlsells. Men jag sa att det gör jag själv. Gjorde det och Tony i Göteborg blev så frustrerad eftersom han hade skickat ordern 20/10. Men nu skiter vi i det, nu skickar jag en helt ny innerdel till dig sa han. Så jag ringde tillbaks till JB:s och lämnade infon, och han lovade att ringa så snart han fått den. Så nu håller jag tummar och tår att det händer något.......efter 10 månader.     

Av Anki - 15 november 2022 19:42

Med en hantverkare i huset. Han ringde till lunch så då åkte jag hem. Nu är golvet lagt i det första rummet och det blir såå himla fint. Han var inte så imponerad av mina snickarskills......  Har tagit mått på nya socklar nu som jag måste köpa. B sa att man kan köpa dem i färdiga längder men det tvivlar jag på. Han skulle i alla fall kolla med Cricka och Peter i morrn, om han kunde få ta en golvskarvlist i mässing åt mig. 

I morgon blir det andra rummet klart. Och så bestämde jag att jag måste tapetsera det ena rummet, helst före jul. 

I morrn är det medarbetardag på fm i spegelsalen i stadshuset. Efter jobbet ska vi fira Helene och sen måste jag åka och köpa grejer. Tapeter??????

Av Anki - 15 november 2022 19:37

Varför en del fjantar sig, och beter sig allmänt oseriöst ??

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards