Alla inlägg den 21 november 2022

Av Anki - 21 november 2022 18:09

Efter nattens äventyr (somnade vid 06 i morse) och på "fula" människor, en massa lögner och undanflykter. 

  

Av Anki - 21 november 2022 02:59

Gjorde kväll i tid för en gångs skull och somnade oxå. När jag sovit en stund så vaknade jag av nåt ljud och tänkte att det kom från kattluckan. Ligger och funderar och tänker att den ju är låst, men hann inte tänka tanken klart så "boppar" det liksom till..........och in kommer en katt inrusande!! Jag flyger ur sängen och sen blir det cirkus. Katten rusar runt i huset som en tornado och river ner grejor från fönster, bänkar, bord i alla rum. Och så en tokig uppjagad kärring efter...........Till slut får jag ut den och låser kattluckan. Tejpar för den med silvertape...... just in case. Och nu mår jag skitdåligt. Ont i magen och mår illa som en gris eftersom jag tycker så himla synd om kattstackaren. Det toksnöar ute och den måste ju vara van att gå i en kattlucka, eftersom den visste hur man gör. I några nätter så har utelampan tänts till och från och nu förstår jag ju varför. Har sett kattspår också på gården. Stackars lilla kisse     Känner mig så hemsk nu.........

Retade mig på det där hemska Quatar-folket förut ikväll men känner mig värre än dem nu...........Helt omöjligt att sova och jobb i morrn em..

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards