Alla inlägg den 18 november 2022

Av Anki - 18 november 2022 18:40

De har funnits länge och många är det som försökt att få mig att ta mitt förnuft tillfånga. Nu tror jag att jag har fått fatt i det. Förnuftet alltså.......   Det finns grejer som aldrig kommer att ändra sig och det gör mig så himla trött.

 

Av Anki - 18 november 2022 17:55

Först var jag till Vattjom och tvättade bilen. Tankade i Lucksta igår och pumpen slog inte ifrån när tanken var full så jag fick bensin över hela bakskärmen. Tvättade provisoriskt när jag kom hem men det var ju minusgrader så det var ingen höjdare.

Ja sen kte jag till Birsta eftersom jag skulle köpa tapeter. Hittade en på en gång som var skitsnygg. Men då fanns det så klart bara två rullar........och slut på centrallagret. I Hudik fanns den men det kändes som överkurs att åka ända dit för 4 tapetrullar. Efter att ha funderat, velat och suckat i en dryg timme så valde jag en annan. Inte alls lika snygg och 200 kronor dyrare per rulle. Gjorde ändå ett klipp på golvsockeln så jag får väl vara nöjd ändå. Köpte present till Tove och Lena och sen åkte jag hem. Och när jag kom hem så såg jag att jag tagit fel lim   Toppendag alltså?   Bara att åka till Birsta i morrn igen då............  

Av Anki - 18 november 2022 00:06

Spydiga Märta var i farten igen men jag väljer att ignorera.....som vanligt.....Nu ska jag sova...........

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards