Alla inlägg den 20 mars 2021

Av Anki - 20 mars 2021 17:22

Tar jag nu. Laddar energi och ska jobba för att få tillbaka självförtroendet. Ett  steg i taget..........  Man lever bara en gång   

Nu ska jag snart fixa lite mat. Närproducerade lammkotletter, såå jäkla goda   

Av Anki - 20 mars 2021 17:18

Det ploppade upp en bild som syrran hade delat för 6 år sen. Bilden är från Bergsjö och måste vara minst 20 år gammal. Mina småhjärtan  

   

Av Anki - 20 mars 2021 16:05

Japp, åkte ner till Matfors för att tvätta bilen. Blev flera timmar men trevliga timmar ändå. När jag satt på macken och väntade på min tur så kom det fram en karl och sa hej Anki. Tyckte att jag kände igen honom men var inte helt säker. Men så frågade han om jag fortfarande var tillsammans med tränaren för Hassels IF. Och då förstod jag vem det var. Lillebror till min bästa kompis från grundskolan och Matfors. Och så klart fotbollsfolk. En till bror som jag faktiskt har träffat på fotboll några ggr. De hade pratat om mig för bara några dagar sedan (frågade inte om vad) Vi surrade iaf tills det var min tur och det var ju himla kuligt   

Sen skulle jag en snabbis in på ICA och det blev ju som det ofta blir där. Typ som kändis/surr-lördag så det tog säkert en timme. Hade sagt till Lena att jag skulle komma till västra och ta en fika men åkte hem direkt. Nog med sociala kontakter för idag   Men är riktigt nöjd med dagen. Nu håller jag på att försöka få loss glaset på ugnsluckan eftersom ena skruven till handtaget är lös, men det går så där. Får se om jag får hjälp i kväll när vi ätit.



Av Anki - 20 mars 2021 12:28


Här kommer en lördagsfräckis, så ni som inte vill läsa har chansen att scrolla förbi!!!
Lille Olle på nudiststranden
Lille Olle är på nudistläger med sina föräldrar och ser att männen är olika utrustade av naturen och frågar pappa om orsaken. Pappa som själv är rikligt försedd svarar: “De som har stora är intelligenta, de som har små är dumma.
Några timmar senare frågar pappan sin son var mamma är. “Jo,” säger Olle, “hon stod och pratade med en dum farbror, men så blev farbror jättesmart och då gick de upp i skogen.
 
Nu ska jag åka till byn och tvätta bilen     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards